11 marca 2012

Tonik L'Oreal Triple Active - orzeźwiający tonik, równowaga

Tonik L'Oreal Triple Active do skóry normalnej i mieszanej: 

 

główna funkcja - orzeźwienie, ponad to - tonizuje, rozświetla i oczyszcza.

Wg. zapewnień producenta tonik powinien: "przywrócić optymalną równowagę skóry oraz oczyszczać i odświeżać skórę, usuwając zanieczyszczenia, zwężać pory w strefach twarzy z tendencją do przetłuszczania." 

"Rezultaty: Idealnie oczyszczona skóra jest wyraźnie gładsza i bardziej promienna."

Jak to wygląda w rzeczywistości?

Rozświetlenie - tak. Zdecydowanie widoczne zaraz po użyciu.

Oczyszczenie - średnio. Jednak uważam, że jest to "tylko" tonik i nie powinno się wymagać od niego cudów pod tym względem.

Odświeżenie - tak. Zaraz po użyciu skóra wydaje się być świeża, napięta, jakby ochłodzona. 

Zwężanie porów - nie. Zużyłam dwa opakowania tego toniku i nie zauważyłam, żeby przynosił jakiekolwiek efekty w tej sferze.

Zapach - moim zdaniem - bardzo ładny, lekki i świeży. Przypomina zapach zielonego ogórka. Czytałam opinie, że tonik "śmierdzi alkoholem". Faktycznie, jest on w składzie i to na drugim miejscu, ale sama nie wyczuwam go w zapachu. 

Minusy?  
1) Cena. Nivea Visage odświeżający kosztuje ok. 20 zł mniej, a efekt po nim jest niemalże identyczny, jak po toniku z L'Oreal. Oczywiście nie jest to najdroższy tonik świata, ale skoro nie widać między nimi dużej różnicy, po co przepłacać?

2) Poza tym tonik ten zawiera w swoim składzie alkohol, który może wysuszać skórę. Mam cerę mieszaną i mi, póki co, L'Oreal Triple Active nie zaszkodził.

Moja opinia?

Mimo wyżej wspomnianych wad ten tonik jest dość dobrym wyborem zwłaszcza na lato (przyjemne uczucie świeżości). Spełnia swoje główne funkcje prawie bez zarzutu, ale sama raczej już go nie kupię ze względu na cenę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz