11 marca 2012

Krem Tołpa Dermo Face Sebio - matujący krem korygujący na dzień

"Reguluje wydzielanie sebum, matuje i nawilża"

Krem hypoalergiczny


 
Skóra: wrażliwa, mieszana, tłusta i trądzikowa, niedoskonałości

Od producenta:
"Nasz dermokosmetyk służy do walki z niedoskonałościami skóry. Reguluje wydzielanie sebum i działa antybakteryjnie. Odblokowuje pory, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Zapobiega powstawaniu grudek, krostek i zaskórników. Długotrwale matuje i nawilża. Podsumujmy: skóra jest matowa i wygładzona bez niedoskonałości."

Jak to wygląda w rzeczywistości?

Regulacja wydzielania sebum - tak. Jak wspominałam, mam cerę mieszaną, czyli wydzielanie sebum w strefie "T" (czoło, nos, broda) jest nasilone, czyli buzia się po prostu błyszczy w tych miejscach :). Po nałożeniu - krem faktycznie to kontroluje - od rana, aż do popołudnia.

Działanie antybakteryjne - tak. Opowiem tutaj małą anegdotkę ;D. Któregoś wieczora zauważyłam, że tworzy mi się mała krostka na twarzy. Wpadłam na pomysł, żeby nałożyć na nią odrobinę kremu i tak pójść spać, a potem zobaczyć co rano z tego wyniknie. Otóż krostka zniknęła :). Myślę, że to doskonale udowadnia działanie antybakteryjne (i zapobieganie krostkom) tego kremiku.

Odblokowywanie porów - bardzo średnio. Faktycznie minimalny efekt po zużyciu prawie całej tubki jest widoczny. 

Łagodzenie podrażnień i zaczerwień - minimalne. Podrażnień na skórze nie mam, jedynie lekkie zaczerwienienie koło nosa - rzeczywiście wydaje się ono delikatnie jaśniejsze, jednak dopiero po dłuższym czasie systematycznego używania kremu.

Zapobiega powstawaniu krostek, grudek i zaskórników - średnio. Jak wspomniałam wyżej (działanie antybakteryjne) zapobiega powstawaniu niektórych krostek, ale nie oznacza to, że mimo tego coś na twarzy i tak nie wyskoczy.

Długotrwały mat i nawilżenie - tak. Nie starcza na cały dzień, ale spokojnie na kilka godzin.

Skóra matowa, nawilżona i bez niedoskonałości? Po użyciu kremu rano - rzeczywiście jest matowa, gładka, przyjemna w dotyku i nawilżona, ale na pozbycie się niedoskonałości potrzeba czasu i systematycznego używania odpowiednio dobranych kosmetyków. Nie zgodzę się, że ten krem załatwi wszystko ;).

Zapach - bardzo przyjemny, świeży, jakby lekko owocowy.

Konsystencja - krem o średnio rzadkiej (nie wiem czy to brzmi poprawnie, wybaczcie) konsystencji. 
Szybko się wchłania, nie pozostawia na twarzy żadnych śladów.


Minusy? Szczerze mówiąc nie zauważyłam niczego wielkiego poza tymi nieszczęsnymi porami :). Choć na na pewno nie jest to ideał i nie przynosi błyskawicznych rezultatów. Jeśli chodzi o mnie, nie przynosi też żadnych skutków ubocznych ;).

Moja opinia: POLECAM! 

Krem Tołpa Dermo Face Sebio pochodzi z całej serii kosmetyków firmy Tołpa, dostępna jest również jego wersja na noc. Jak wspomniałam, cudów nie działa, nie ma co oczekiwać, że po zużyciu tubki będzie się miało skórę, jak u niemowlęcia, ale jest bardzo przyjazny dla skóry, lekki oraz  faktycznie ją matuje i nawilża w moim przypadku.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz