5 marca 2012

Canmake - Tokyo Japan Cream Blush Cheek Color #2

Róż do policzków w kremie japońskiej firmy Canmake.

Odcień - Nr 2, "Cherry Pink" (チェリーピン)


Zapach - brak

Krycie - po roztarciu nadaje policzkom delikatny odcień różu. Łatwo się nakłada, ponieważ ma konsystencję kremu. Przez zawarte w nim drobinki brokatu - lśni się.

Konsystencja - krem

Trwałość - dwie~trzy godziny. Dość łatwo się ściera, zwłaszcza, gdy ktoś ma nawyk podpierania dłońmi twarzy (podczas super-nudnych zajęć na przykład :D)

Kolor - zimny odcień różu, zawiera drobinki brokatu - widoczne.

Moja opinia - Zdecydowałam się na zakup dzięki pozytywnym opiniom w internecie i powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego ;).

Największy minus? 

Ten róż Canmake posiada wiele mieniących się drobinek brokatu - idealne na imprezę, ale na pewno nie do codziennego użytku, zwłaszcza w pomieszczeniach dobrze oświetlonych (twarz bardziej się błyszczy).

- Poza tym, po około dwóch miesiącach używania róż zbiera się w kącikach opakowania w formie małych, suchych i, o dziwo, białych kuleczek. Przypuszczam, że to brokat, jednak pewności nie mam ;D.

- Kolor jest naprawdę słabo widoczny i aby wzmocnić jego odcień trzeba nałożyć drugą warstwę kosmetyku. 

- Myślę, że za cenę $12 (czyli ok. 40 zł na Ebay) można dostać róż w o wiele lepszej jakości. Chociaż ogółem ten nie jest najgorszy.

A tak się prezentuje na skórze (w oświetleniu, więc odcień różu jest tu trochę jaśniejszy i mniej widoczny; lepszego zdjęcia na razie nie udało mi się zrobić):


Opakowanie z tyłu:



Gdzie kupić?
 Kupiłam u użytkownika alphabeautyuk na Ebay. Paczka przyszła po określonym w opisach czasie, zapakowana w bąbelkową kopertę, więc wydaje mi się, że to uczciwy sprzedawca :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz