4 grudnia 2012

Skin79 - The Oriental BB - Line Cover BB Cream Plus



Korektor pod oczy koreańskiej firmy Skin79
   
Kolor - beżowy
Waga - 10 g
Zapach - jest w nim coś sztucznego, ale ma jakby ziołową nutę
Krycie - średnie
Konsystencja - krem
Wchłanianie - wg. instrukcji z tyłu opakowania powinno się go wklepać pod oczy po wcześniejszym użyciu kremu BB - używam go w ten sposób, jak i bezpośrednio kładąc go na skórę - dobrze się wchłania i stapia (z kremem BB), ale w obu przypadkach pozostaje w zagłębieniach;
Trwałość - 3-4 godz.
Moja opinia:
Szczerze mówiąc po przeczytaniu pozytywnych opinii w Internecie spodziewałam się, że będzie bardziej efektowny, ale ogółem nie narzekam.
Zalety:
+ Ma kremową konsystencję - nie jest tłusty, jak wychwalany korektor ze Skinfood (Salmon Dark Circles Concealer), nie świeci się też tak mocno (właśnie dlatego uważam, że korektor Skinfood jest beznadziejny :P) - za to The Oriental BB Line Cover + ma u mnie dużego plusa. 
Specjalne zabezpieczenie produktu:
+ Kolejną zaletą jest naturalny kolor, stapia się po wchłonięciu z odcieniem skóry.
Wady:
- Kryje bardzo średnio, w sumie przypomina mi mineralny korektor Maybelline pod względem efektywności, także nie wiem, czy jest sens płacić za przesyłkę zza granicy (na Ebay), gdy można o wiele taniej, w lokalnej drogerii kupić korektor wyżej wspomnianej firmy ;).
Podobno korektor posiada jakieś właściwości odmładzające skórę / zwalczające zmarszczki - tak, jak w przypadku kremów BB - nie mam pojęcia, czy to prawda, mi one nie są potrzebne. Oceniam ten korektor pod względem krycia cieni pod oczami i uznaję go za produkt przeciętny - z plusem - za naturalny odcień i kremową, nietłustą konsystencję :).
Odcień, w porównaniu do Missha Perfect Cover (21):

Inne oświetlenie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz