26 czerwca 2012

Yves Rocher - Sebo Specific, Ultra Purete Creme Desincrustante Moussante

Oczyszczający krem do mycia twarzy Sebo Specific, firmy Yves Rocher
Dla cery tłustej i mieszanej



Waga - 125 ml

Zapach - ciężko mi go określić. Początkowo nie przypadł mi do gustu, ale bez problemu można się przyzwyczaić, bo nie jest silny ;)

Konsystencja - gęsty krem



Moja opinia: 
Główne zadania:

Oczyszczanie skóry twarzy - TAK

Oczyszczanie porów - średnio

Redukcja wydzielania sebum - TAK

Zapobieganie błyszczenia się skóry - TAK

Ogółem jestem z niego bardzo zadowolona. Jednak w moim przypadku nie mogę go stosować codziennie (wina cery naczynkowej?) - podrażnia mi wówczas skórę (pojawia się zaczerwienienie) i dzieje się tak również, gdy wmasowuje się krem zbyt silnie - trzeba to robić delikatnie. 

Używany do trzech razy w tygodniu - brak efektów ubocznych ;). Po jego zastosowaniu skóra jest gładka niczym jedwab, świeża i matowa - efekt trwa do wieczora tego samego dnia (w którym został użyty). Nie zwęża porów, ale przecież tego nie obiecywał producent. 
Polecam!

Cena - około 35 zł

Jeśli kogoś interesuje skład:


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz