9 kwietnia 2012

COLORBORN - Triple Premium Sun Blemish Balm

Krem BB koreańskiej firmy Colorborn z Seulu:

Dostałam go w prezencie i po próbie wyszukania informacji na jego temat w internecie byłam zaskoczona, bo... nie znalazłam nic :p. Firma Colorborn naprawdę jest nieznana za granicą, nawet na Ebay nie widziałam próbek. Ale zawsze można zajrzeć na ich stronę internetową (zwłaszcza, gdy ktoś płynnie potrafi koreański) - tutaj.

Na zdjęciu - próbki Colorborn - Triple Premium (srebrna), żółte opakowanie - Pearl Highlight, różowe opakowanie - Magic Silky BB cream.

*Poniższa recenzja dotyczy dużej, srebrnej próbki - Triple Premium:

Zapach - przypomina krem Bambino (ale nie jest tak ostry jak u Lioele - Beyond the solution)

Krycie - delikatne, lekko wybiela skórę

Konsystencja - krem

Wchłanianie
- dość szybkie (szybciej niż Missha, wolniej niż Skinfood)

Trwałość - 3~4 godziny

Kolor - beżowy. Na mojej twarzy początkowo wyglądał na szary, ale po wchłonięciu stapia się z naturalnym kolorem skóry

Moja opinia - Ogółem szału nie ma, sama bym go nie kupiła, ale nie jest to najgorszy krem BB. O wiele gorszy (moim zdaniem) jest Lioele Water Drop, a nawet Lioele Beyond the solution.

Plusy?

+ Spełnia podstawowe funkcje kremu BB,

+ Dobry filtr przeciwsłoneczny - SPF37;

Największa wada? Po ok. godzinie daje efekt "wysuszonej skóry" (naprawdę nie wiem jak to nazwać), chociaż nie zauważyłam żeby skóra po jego zmyciu była faktycznie sucha.

Inne minusy:

- wybiela - słabiej niż Skin79 (jak już wspominałam, dla mnie jest to wada),

- jeszcze przed użyciem wylewał się z tubki (choć może to być wina opakowania próbki ;)); 

W porównaniu z innymi kremami BB wypada tak: 



Co do małych próbek - różowej i żółtej:

Różowa to krem BB Colorborn Magic Silky - mocniej wybiela niż srebrny Triple Function, ale odcień ma ładniejszy (nie aż tak szary, co widać na zdjęciu wyżej) i nie "pachnie" kremem Bambino,

Żółta to Colorborn Pearl Highlight i jak sama nazwa wskazuje - rozświetla skórę. Posiada malutkie, złote drobinki - idealnie na imprezę :).





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz